dissabte, 6 de març del 2010







dividir...
sumar...
restar...
multiplicar...
calcar...
borrar...






















Dualitats1990,pigments sobre fusta i paper fet a mà del molir paperer Can moliner,,mides variades.




Una nit, com de costum,observava el cel amb el meu telescopi. Vaig notar que en una galàxia distant cent milions d'anys llum es destacava un cartell. Hi havia escrit:t'HE VIST. Vaig fer ràpidament un càlcul: la llum de la galàxia havia emprat cent milions d'anys per arribar fins a mi, i com que des d'allí dalt veien el que passava aquí amb cent milions d'anys de retard, el moment en què m'havien vist devia remuntar-se a doscents milions d'anys enrera....justament dos-cents milions d'anys abans, ni un dia més ni un dia menys, m'havia passat una cosa que sempre havia procurat amagar...
Italo Calvino.








traspàs...
















































estudi de creació a Barcelona. Fotografia
Ester Soler Cerezo.